Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mlody96 | użytkownik

imię i nazwiskoJędrzej Adamski adres zarejestrowany21.02.2007 @12:14:40 ostatnio na stronie08.03.2013 @15:01:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9683279
digarty226 komentarze2330 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon eos 400d, Canon 7d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~maliniasta    01.03.2008 @12:04:02
no chciałam sie tym pobawić w PSie żeby było całe czarne....ale bałam sie efektu końcowego :P
~maggie94    01.03.2008 @11:49:01
~meanhouse    28.02.2008 @20:31:19
dzieki wielkie:D
~nieokrzesana    26.02.2008 @23:55:20
dziekuje bardzo
-Fanblackenzo    24.02.2008 @21:20:46
Fajne fotki
pozdr
~balbus    24.02.2008 @16:50:26
http://www.digart.pl/grupy/4369/Szkielko_i_oko jak również serdecznie zapraszam do grupy SZKIEŁKO I OKO
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~balbus    24.02.2008 @16:49:16
bardzo ciekawa galeria, pozwoliłam sobie niektóre prace ocenić.
no i dodam do obserwowanych.
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~Dag25    24.02.2008 @00:56:01
dziekowac slicznie i zapraszac jeszcze nie raz :D
_______
Oceń...skomentuj i zawitaj ponownie...zapraszam także i tutaj: http://karp29.digart.pl/
~afrolowicz    24.02.2008 @00:19:49
dzięki
~balbus    24.02.2008 @00:12:36
a wiec do otrzymania, takiego efektu zdjecia, trzeba uzyc specjalnych pedzli, a photoshopie do postarzania zdjęć...
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~ortie    24.02.2008 @00:06:30
Dzięki
~Oscar1967    23.02.2008 @23:58:30
dzięki za wizytę i komentarz
~herbatazcytryna    23.02.2008 @23:56:33
dziękuję
~finarfin    23.02.2008 @23:51:53
dziekuje i pozdrawiam
_______
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
~sentencja    23.02.2008 @17:04:49
głównie są to manualne ustawienia w aparacie, wg własnej wizji i pomysły, do tego czasem stosuje: filtr polaryzacyjny /linearny lub cyrkulacyjny/ lub szara połówkę cokin /kupiona na e-bay za około 8zl/ nic specjalnego w sumie
liczy sie wizja i pomysł

pozdrawiam serdecznie
~trabka79    22.02.2008 @00:25:10
Wielkie dzięki.
_______
Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić,
i przychodzi taki jeden,
który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi.
Albert Einstein
~Potokmyslowy    22.02.2008 @00:08:32
dziękuje serdecznie - a propos dość mozolne zajęcie - z 500 zdjęc wybrać 10 ?przyznasz ;p
~oliwww    22.02.2008 @00:00:06
hej, do swoich zdjec uzywam photomatix'a,oraz CS2.
W tym drugim pod dluzszym, lub krotszym "majsterkowaniu" uzykuje mniej wiecej taki klimat ; -)
pozdrawiam
_______
"czucie i wiara silniej mówią do mnie, niż mędrca szkiełko i oko"
~octuss    19.02.2008 @21:05:04
czesc... to jest action set do fotoszopa 'old photo' - ale nie powiem Ci jak go zdobyc bo nie pamietam gdzies jest jako darmowka na jednej ze stron z tutkami do PSP... ja osobiscie juz go nie mam bo po formatce szlag wszystko trafil
_______
Jestes Makro Fanem? Zapraszam do obejrzenia moich prac! -> http://octuss.digart.pl/digarty/
"Photography is poetry"
--
http://www.octuss.com
~streamline    19.02.2008 @20:25:35
no dzięki za komenta, właśnie na tego typu liczyłem a tak btw to było jedyne miejsce w którym jakoś mogłem schować się przed deszczem więc najpierw pstrykałem a później zastanawiałem się nad kadrem no ale na przyszłość się poprawie :P
~sasek    19.02.2008 @20:21:19
dzięki ! zapraszam na dalszą część galerii w wolnej chwili : )
~czemu    19.02.2008 @10:20:57
~kasiaczarna    19.02.2008 @10:14:56
dziekuje
no to niestety ta linia się wkradła... wyznaczająca obszar 'bezpiecznego pływania':P

pozdrawiam
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~bettertoburn    18.02.2008 @09:08:41
dziękuję serdecznie
~algali    17.02.2008 @21:56:25
dzięki
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt